5.11.14

Το ουράνιο τόξο και τα χρώματα


Αυτό είναι το τελικό προϊόν του παιχνιδιού μας με τα χρώματα και το ουράνιο τόξο.

Αρχικά είχαμε συζητήσει,
τραγουδήσει: η βροχή τικι- τικι στάζει, βρέχει βρέχει και χιονίζει, κλπ και
δραματοποιήσει: πώς μαζεύονται τα σύννεφα, ψιχαλίζει και βρέχει δυνατά, τρέχουμε με την ομπρέλα, αλλά παρόλα αυτά γινόμαστε μούσκεμα και αλλάζουμε τα ρούχα μας κλπ. τη βροχή
και καταλήξαμε στο ουράνιο τόξο που βγαίνει μετά τη βροχή μαζί με τα σαλιγκάρια που κάνουν βόλτα στα δροσερό χώμα.

Το ουράνιο τόξο ήταν ότι έπρεπε για να παίξουμε και με τα χρώματα.
Αφού το είδαμε σε βιβλία για τον καιρό ονομάσαμε και μετρήσαμε τα χρώματα του και φτιάξαμε ζευγάρια βραχιολιών με τα επτά χρώματα.
Τα παιδιά φόρεσαν τα βραχιόλια και παίξαμε παιχνίδια με τη μουσική- αρχικά πιο απλά του τύπου περπατάμε με τη μουσική και όταν σταματήσει αναζητούμε το ζευγάρι μας και μετά πιο δύσκολες ασκήσεις με ζευγάρια από το βιβλίο "Κύκλοι, γραμμές, ζευγάρια" της Μ. Κυνηγού.

Και μετά φτιάξαμε αυτό το τεράστιο ουράνιο τόξο βασισμένο σε μια ιδέα από το ίντερνετ.
Πρώτα το σχεδιάσαμε και με βάση το βιβλίο το βάψαμε με τέμπερες.




Σε επόμενη φάση δώσαμε στα παιδιά διάφορα υλικά (χαρτάκια διαφόρων ειδών, μαλλιά πλεξίματος, καπάκια, χρωματιστά ζυμαρικά, πλαστικές ψηφίδες, καλαμάκια, ζελατίνες, τούλια και ό,τι άλλο χρωματιστό κι ενδιαφέρον βρήκαμε.
Βάλαμε και 2-3 βαζάκια με ατλακόλ κι αφήσαμε τα παιδιά να ανακαλύψουν τα υλικά και να τα κολλάνε στο αντίστοιχο χρώμα του ουράνιου τόξου.





Η δραστηριότητα ήταν ανοιχτή όλη την ημέρα για 2-3 ημέρες, ώστε να περνάνε τα παιδιά ανάλογα με την παρέα και τη διάθεση τους και να δημιουργούνται διαφορετικές αλληλεπιδράσεις.
Φυσικά ακόμα και το συμμάζεμα των υλικών ανά είδος έδωσε την ευκαιρία για άσκηση ταξινόμησης.









Κάποιοι ήθελαν στη συνέχεια να κολλήσουν σε μικρότερα χαρτιά:


Κάποιοι ζωγράφισαν με μαρκαδόρο:




Αλλά και κάποιοι έπαιξαν με πλαστελίνη. Το ουράνιο τόξο τους ενέπνευσε όλους!!!